پایگاه مرجع شهید ابـــراهیم هــــادے

شهید ابـــراهیم هــــادے

پایگاه مرجع شهید ابـــراهیم هــــادے

شهید ابـــراهیم هــــادے

سلام بر ابراهیم ...


هیچ وقت فکر نمی کردم که یه روزی برسه که براتون جشن تولد بگیرم، از مدتها قبل کتابتو تو قفسه کتابخونه می دیدم اما نمیتونستم برم سمتش..


تا اینکه بنا به توصیه استادم  شروع کردم به کنفرانسِ سخنرانی های پیر و مرادت ، حاج آقا دولابی عزیز رو میگم، حدود هفت جلسه از گذاشتن کنفرانسا گذشته بود که دیدم دوستان خیلی از شما حرف میزنن، منم همینطور ناخودآگاه تصمیم گرفتم بعد از هر کنفرانس یه صلوات به شما و حاج آقا دولابی تقدیم کنم ..


وای خدایا هیچوقت یادم نمیره که همون شب منو آروم آروم به سمت وبلاگی کشوندی که یه عکس بزرگ از شما و حاج آقا در کنار هم گذاشته شده بود .. من شوکه شده بودم ..از اینکه عکس شما رو در کنار هم می دیدم واقعا متعجب بودم ،  و اونجا بود که فهمیدم شما و حاج آقا سالهای سال باهم طی طریق کردید.. نمیتونم به راحتی بگم که رابطه استاد و شاگردی بوده ، آخه خود حاج آقا اون روزی که شما بعد از مدتها به دیدنشون رفتید با لحنی متواضعانه به شما گفتند: آقا ابراهیم مارو یه کم نصیحت کن !


بعد از اون ماجرا شروع کردم به خوندن کتاب "سلام بر ابراهیم" ، دیگه همه چی فرق کرده بود .. خدا باز هم منو مورد لطف و عنایتش قرار داده بود .. 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا 3 تیر 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://m-bakeri.blogsky.com/

لییییییییییییییییییییییینکت کردم با یه عالمه افتخار.
فدای تو و داداشت.

شما هم با افتخار لینک شدید بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد